28 prosince 2012

Ocenění



Moc děkuji Haničce za toto ocenění!
Pravidla ocenění jsou u Hanky na blogu. Také je nedodržím všechny. Není čas. Letošní Vánoce byly obzvlášť hektické a moc jem si je neužila. Příště lépe (to bude jedno z mých letošních předsevzetí).
Myslím, že ocenění si zaslouží všichni, kteří svému blogu věnují čas, chtějí se podělit, udělat radost ostatním i sobě.
Takže milé blogerky, věnuji ho vám všem!

A teď tedy těch 11 zvídavých otázek. Převezmu je od Haničky.

1. Jaké je Tvé neoblibenější moudro (citát, úryvek z knihy...)
Happiness is not something you find, it is something you create.
(Štěstí není něco co najdeš, je to něco, co vytváříš.)

2. Tančíš ráda?
Moc ráda. Hlavně na hudbu z indických filmů jen v ženském kolektivu nebo se svým mužem na plese.:)

3. Když jsi sama, užíváš si to, nebo ti naopak samota vadí?
Móc si to užívám! V poslední době často svého muže posílám na hory samotného, abych mohla šít a prostě jen být sama. Jj, přiznávám, rodiče mě rozmazlili, měla jsem celé patro domu pro sebe a to si pak na život ve dvou v 1+1 v paneláku musíte nějaký čas zvykat.

4. Máš ráda olivy a jaké, černé či zelené?
Oboje.

5.Sbírala jsi nebo sbíráš něco?
Látky!:D Manžel už mi říká sysel. Často jen tak otevřu moji syslírnu a kochám se. Neuvěřitelně mě to uklidňuje! Taková moje terapie.
Posledně mě obvinil, že mám v tom kredenci aspoň dvacet tisíc! Tak to mě teda namíchlo, tak jsem to spočítala. Pche?! Sotva jedenact!!!
6. Tvůj nejoblíbenější strom?
No první co mě napadlo byl kaštan, tak asi ten. Je to vzpomínka na mé dětství. Jeden obrovský kaštan stál před naším domem. Dva lidé ho neobjali jak byl široký!                               
7. Bílé či červené víno nebo snad raději pivéčko?
Jsem abstinent. Ale řidíčák mám a jak říká moje maminka, abstinent s řidičákem, dobrý abstinent!
8. Jsi dítko štěstěny?
Jsem. Mám skvělé rodiče, skvělé zázemí, moc hodného manžela, dobrou práci a moji syslírnu. Co víc si přát.:)

9. Jaký filmový/literární žánr máš nejraději?
Duchovní literatura a sci-fi. Občas sáhnu i na nějakou tu romantiku.
10. Jak dobíjíš baterky?
Tvořím. Teď hlavně šiju.

11. Kterou přílohu (rýže, brambory, knedlík, těstoviny apod.) máš nejraději?
Brambory a rýži.

Uf. Teď ty další informace. Co bych na sebe práskla.

Mám úctu k Matce Zemi a všemu co vytvořila. Z toho vyplývá, že třídím odpad (někdy až nesmyslně), neplivu, v přírodě se chovám slušně, neplýtvám.
Medituju.
Ráda koukám na filmy.
Hodně lidí si myslí, že jsem vegetarián, ale já nejsem! Fakt ne a už se mě na to prosím nikdo neptejte.
Jsem mlsoun. Holky, nejlepší cukrárna na světe je ta v Telči na náměstí!
Ráda rozdávám dárky.
Miluju své rodiče, ale neříkám jim to moc často.

HOLKY PŘEJI KRÁSNÝ ROK 2013.
AŤ JE  NAPLNĚN SPOKOJENOSTÍ, POKOROU A LÁSKOU.

Lenka

2 komentáře:

Calenndula řekl(a)...

nedá mi to :-*
tak mě to pohladilo, co píšeš

Leela řekl(a)...

Haničko, to mě moc těší.:)
Já se zase směju, přemýšlím, bilancuji ... nad Tvými řádky.:)